Divny clanek p. Zajicka v News on 'Net (long)

Středa Srpen 16 23:30:20 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000, Petr Balas wrote:

> To me osobne zni jako nesmysl. Nebylo to spis tak, ze ten slavny "full
> featured"¨ driver delal spoustu veci, co vubec delat nemel a MS jim ho
> proste odmitl takto certifikovat? A ze by pak toto byla pouha vymluva?

Nee, prave naopak. S tim certifikovanym to temer vubec nechodilo, resp. to
desne padalo. Ja jsem jim psal jen o novejsi verzi a odpoved byla
automaticka (tedy predem pripraveny slint), ovladac prisel pak postou
(Internet se v te dobe jeste moc nenosil). Tim se to vyresilo.

Na druhou stranu, certifikace binarky bez zdrojaku by podle me byla
saskarna. Overit jeji chovani experimentalnim zpusobem je (podle me)
nemozne. Navic i v Linuxu se velmi casto vedou debaty na linux-kernel, jak
napsat spravne ovladac (z pohledu filozofie celeho jadra). Nektere veci se
do dokumentace asi ani nedaji napsat...

No nic, je to silne OT.

--
                        Milan Kerslager