Linux jako Novell gateway

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Pátek Srpen 18 14:27:40 CEST 2000

Dobry den
uz delsi dobu se snazim prijit na kloub jedny veci. Nemuzu se prihlasit k
Novellskymu serveru ze segmentu (192.168.0.x), ktery
je propojeny pres Linux.
Situace na nasi siti vypada nasledovne:

Internet

LINUX 192.168.0.1--------------------HUB (192.168.0.2-254)
192.168.1.1

192.168.1.2
NOVELL 5.0 (TCP/IP)
192.168.2.1------------------192.168.2.2-254
192.168.3.1------------------192.168.3.2-254
NW5.0 server beha po TCP/IP, ping projde celou siti. Napr ze stanice
192.168.0.2 na 192.168.2.5.
Take jsem zkousel nainstalovat na stanici 192.168.2.5 ftp server a zdarne
jsem se k ni pripojil z 192.168.0.3 a prenasel jsem data.
Routovani je nastaveno v poradku.
Dokonce jsem stahnul a nainstaloval Novell Support pack 5.5, ale bez vysledku.
Pokud vypojim kabel z katy na Linuxu (192.168.1.1) a pripojim ho k W95 s
nastavenou IP adresou 192.168.1.1, tak se k Novellu
pripojim. Tudiz musi byt chyba nekde na Linuxu.
Nevite nekdo nahodou co se ma na linuxu jeste udelat?
Pri instalaci Novella jsem zadaval aby na sitovkach bezel akorat IP
protokol, ale zda se mi ze asi samotny IP nestaci. Pokud nahraji
na konsoli modul INETCFG, tak mam povolen v polozce PROTOCOLS jak TCP/IP
tak IPX. Ale klienti na stanicich maji pouze IP protokol
TCP/IP.
Poradi mi nekdo, co mam jeste udelat na Linuxu, aby se slo prihlasit k
Novellu i z segmentu 192.168.0.x?
Predem dekuji
S pozdravem
Tomas Lada