Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Srpen 23 15:54:40 CEST 2000

> Prostě
> nesmíte si myslet, že programování pro Linux je jenom tehdy, když to slovo
> "Linux" najdete v názvu knížky.

 To samozrejme plati, pokud hledam knizku o C. Ja bych ale potreboval spis
nejakou knizku o programatorskych technikach a ty se lisi podle OS. (treba k
souborum nemuzu pristupovat stejne pod DOSem a pod Linuxem, ackoliv pod
obojim muzu psat v C. Zrovna tak kdyz v DOSu pouzivam seriovy port, tak k
nemu pristupuju primo, nevim jak se tohle dela v Linuxu, ale urcite me jadro
nenecha sahnout primo na ttySx).

Diky za pripomenuti existence "skolicek". V minulosti jsem v nich parkrat
hledal, ale vsechny odkazy, co me zajimaly vedly na neexistujici stranky,
takze jsem "skolicky" jako informacni zdroj zavrhl a  pustil je z hlavy.
Snad s programovanim budu uspesnejsi.

S pozdravem Zdenek Bohm