RH 6.2 CZ a instalace Xwindows + KDE

Pondělí Prosinec 4 14:20:13 CET 2000

On Mon, 4 Dec 2000, Jiri Licek wrote:

> prosim o link, kde najdu navod na instalaci Xek (+KDE) do RH 6.2 CZ, ktery
> byl instalovan jako "server"

vlozte CD-ROM, pak dejte:

mount /mnt/cdrom
cd /mnt/cdrom/RedHat/RPMS

a ted si nainstalujte prislusna RPM. Zavislosti Vam napovi, co vsechno
budete potrebovat. Ja bych zacal prebirat balicky XFree*, a kde*. Pak bych
si pustil Xconfigurator (taky balicek), ktery mi rekne, ktery X server
bude potreba (napr. XFree86-SVGA-3.3.6-20.i386.rpm). No a pak balicky s
aplikacemi, ktere si myslite, ze budete potrebovat.

Pokud na Vas rpm (nebo gnorpm ci kpackage) vybafne, ze mu chybi nejaky
soubor, podivejte se do instalacni prirucky, je tam postup pro zjisteni,
ktery balicek to je.

http://www.linux.cz/redhat-cz/

--
                        Milan Kerslager