tezce OT: Was: Re: Zdrojaky KDE2

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Prosinec 8 16:03:12 CET 2000

> hmm... takze neznate aktualni stav a kritizujete? to neni pro roota
> dobre.

pouzival jsem GNOME dvakrat (asi s pul rocni pauzou), podruhy byl jeste
pomalejsi nez poprvy. Asi toho umel vic.

> pohodli? intuitivnost? mozna jsem blbej, ale ja si rad setrim cas. BTW:
> vy jste nikdy nedragoval odkaz z jednoho okna Netscape do druheho?

Ne. Ja zmacknu na odkazu 2. tlacitko mysi (open link in new window)

> ze VY nepotrebujete desktop, neznamena, ze ho nepotrebuje nikdo.
> predstavte

ja netvrdim, ze ho nepotrebuje nikdo, ja popisuju, ze ho nepotrebuju ja,
a proc.

> vice, nez mene. a to pro jakykoliv OS/desktop/windowmanager/aplikaci.
> "beru ohledy na naroky systemu"? proc bych ja jako uzivatel mel brat
> ohledy na operacni system? nema to byt spis naopak?

Jiste, ze je treba brat ohledy na naroky systemu (desktopu), protoze
kdyz na to nebudu brat ohled a budu se snazit ho poustet na HW, na
kterym se to sotva poplazi, tak k cemu mi jsou ty tisice peknych veci,
kdyz je to prakticky nepouzitelny.

> netvrdim, ze jakykoliv desktop je samospasitelny a jedine reseni. neni.
> ale ani budovani vlastniho prostredi neni jedine reseni. kazdy by mel
> pouzit to co je pro jeho dany problem vhodne - at uz desktop, nebo
> vlastni prostredi.

souhlasim.

> nicmene vy se vehementne navazite do desktopu, pricemz zjevne nejste v
> situaci, kdy by jste desktop potreboval, nebo chtel, takze mi unika,
> smysl tehle diskuze.

ja se do desktopu nenavazim. Ja tu popisuju svoje (z myho pohledu ne moc
dobry) zkusenosti a svoje nazory davam k dispozici jinym, kteri muzou
mit zkusenosti podobny nebo opacny.
Mozna jednou budu desktop potrebovat. Mozna si ho zase nainstaluju, ja
netrvdim, ze je desktop vec spatna. KDE je podle me pekna vec (pro
kancelarsky wokenni lidi), kdyz jsem ho pouzival, tak jsem pro nej i
programoval, ale zjistil jsem, ze zivot bez desktopu je snazsi (a
rychlejsi).

No diskuze se od tematu uhnula tezce vedle, myslim, ze je na case ji
ukoncit, pokud chcete, muzeme komunikovat soukrome.

Edas