DNS server - VYRESENO

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Prosinec 11 19:03:48 CET 2000

Mira Tempír wrote:

> pomoci 'dig' znamena co ?
> jestli jste zkousel AXFR, tak to tinydns nedela, potrebujete
> axfrdns, ale dokumentaci jste si cetl, tak to bude necim jinym
> zkuste to nejak priblizit

Jo, zonove prenosy by mely fungovat, to se nastavuje, jak rikate, v axfrdns. Tedy nefunguje
mi to na ten ns2.granitecanyon.com, coz je free DNS hosting, ale jinak uz jsem to zkousel s
jednim dobrovolnikem, kteremu za to dekuji, a melo by to byt pruchozi. Jeste, aby to bylo
pruchozi na cz.eunet.cz :-)

Konkretni dotaz: Mam domenu obolus.cz, nameservery jsou www.bedekr.cz a
ns2.granitecanyon.com. Nedokazu pridat zaznam o sekundarnim nameserveru. Vlastne ani o
primarnim, pokud se ma jmenovat jinak nez ns.obolus.cz (nebo x.ns.obolus.cz). Proste pri
prevodu souboru data -> data.cdb mi hlasi chybu:

tinydns-data: fatal: unable to parse data line 6: type NS prohibited
make: *** [data.cdb] Error 111

Vypada to, ze _nelze_ zadavat informace o sekundarnich nameservrech ani pomoci uncommon
radku.
Nebo se mylim a nekde mi neco uniklo?

>     :fqdn:n:rdata:ttl:timestamp
>
>  Generic record for fqdn. tinydns-data creates a record of type n for fqdn
>  showing rdata. n must be an integer between 1 and 65535. The proper format
>  of rdata depends on n. You may use octal \nnn codes to include arbitrary
>  bytes inside rdata.
>
> Jste si jisty, ze to potrebujete ?
> Pokud je problem v tom druhem policku, tak hledejte v RFC.

To jsem si nasel, je to cislo 2, ale stejne to nejde, viz vyse.

Libor Chocholaty