klavesnice v XFree 4.0.1

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Prosinec 14 13:30:13 CET 2000

Milan Kerslager wrote:

> Nejake zminky v konferenci uz byly, ale v podstate jen jedno systemove
> reseni, tak se prosim ozvete, jestli to nekdo resi/vyresil.

Já tedy nevím, ale mi klávesnice v RH7.0 a XFree 4.0.1 funguje. Pou3/4ívám
gnome a jediné co jsem musel udilat bylo, poidat na panel applet
"GKB International Keyboard" a zminil jsem druhou polo3/4ku na "setxkbmap
cs". Do konfigurace X serveru jsem vubec nezasahoval. V aplikacích které
pou3/4ívám (Netscape, SO5.2 a  vlastni všude kde jsem to zkoušel) funguje
vstup eeských znaku bez problému veetne mrtvých kláves. Jenom mi dilá
problémy poehozené x a y.

Jako dukaz píšu tento mail v iso8859-2 pod Netscapem.

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz