klavesnice v XFree 4.0.1

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 14 14:00:45 CET 2000

On 14/12/2000, Miroslav Petricek wrote:

> Já tedy nevím, ale mi klávesnice v RH7.0 a XFree 4.0.1 funguje. Pou3/4ívám
> gnome a jediné co jsem musel udilat bylo, poidat na panel applet
> "GKB International Keyboard" a zminil jsem druhou polo3/4ku na "setxkbmap
> cs".

Zrovna tak to jde udelat s pomoci prepinace klavesnice z KDE ci
dokovatelnou aplikaci pro Window Maker. Nic o ale nemeni na tom, ze je v
XF86 4.0.x nejaka bota, protoze to proste nefunguje pomoci konfigurace v
XF86Config[-4], coz by jit melo.

Nesystemove reseni spociva v prekopirovani map z XFree 3.3.6 pres ty z
4.0.1, ale to neni zrovna koser.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas