Pojednani - napiste svuj nazor

Středa Prosinec 20 11:22:40 CET 2000

On Mon, 18 Dec 2000, Martin Koníček wrote:

> Mno a prave proto jsem hledal alternativu, ktera nebude mit blbe omezeni
> jako windows a pujde rychle.

Ja uz si ty detaily nepamatuji, ale ziskal jsem dojem, ze kritizovana
pomalost nainstalovaneho linuxoveho systemu byla nejaka anomalie. Jenze
takove veci se tezko resi na dalku...bud se to budete naucit sam, nebo
budete muset nejakeho experta k tomu pocitaci dotahnout (ne, nehlasim se
jako dobrovolnik :>).

> Vetsina z vas si neuvedomila, ze linux neni na instalaci opravdu vubec
> snadny (uznal to i Linus Tovards, proc to nepriznat?)

Je snadne ubehnout stovku pod deset sekund? Jak pro koho (nemusime se
ostatne omezovat na druh Homo sapiens^2) a jak kde...

> ...ale napoveda typu jak rychle nainstalovat Linux, nakonfigurovat ho
> a provest uplnou optimalizaci je sakra malo.

<ironie> "Podle naseho navodu to za deset minut nainstalujete,
nakonfigurujete, plne optimalizujete a jeste Vam zbyde volny cas na to,
abyste behem tech deseti minut zachranili svet pred zlym Lexem Lutorem,
vycistili svetove oceany od prumysloveho odpadu a objevili lek proti
rakovine." </ironie>

> Ja se Linux sice driv nebo pozdeji naucim, ale ostatni nebudou chtit venovat
> ty hodiny casu a tak linux skonci jen na serverech.

Kazdy dostane to, co si zaslouzi. Kdyz se nekdo neni ochoten neco naucit,
tak si zaslouzi, aby pouzival to, kde se nic ucit "nemusi". (Bill Gates
nedokoncil univerzitu, a presto se stal multimiliardarem, a tudiz jest
dokazano, ze vzdelani je ztrata casu.)

> Ostatne se jdete nekdy kouknout do normalniho podniku, spravce site hraje
> Quake III, pokud je neco potreba zvedne telefon a zavola help link.

A co? Jako ze mame podporovat umelou zamestnanost, aby z takovych
"spravcu" nebyli nezamestnani houmlesaci?

> Myslite, ze se takhle Linux nekam dostane?

Kdyz jsem vyrobce a ziji z toho, ze nekomu prodavam krabice, tak mam zajem
na tom, abych tech krabic prodal vic. A take na tom, aby stavajici
uzivatele tech krabic s nimi brzo prestali byt spokojeni a koupili si ode
mne novou krabici.

Ale ja nejsem vyrobce krabic. Ja tady mam nejaky system a chci, aby mi
fungoval co nejlepe. Jake vyhody plynou z toho, ze stejny system bude
pouzivat kazdy idiot na cele planete?