Pojednani - napiste svuj nazor

Jan Klepal jan na klepal.cz
Středa Prosinec 20 20:30:07 CET 2000

DD,

"Roman Kolbábek" wrote:

> moznosti nastaveni z
> okynkach. V linuxu je toho na
> Nainstaluji si Xka, placnou tam
> cekaji ze jim to
>
> A nebo obracene. Ja jsem pri sve prvni instalaci RH6.1
> nenainstaloval temer nic. Byl jsem omezen velikosti disku.
>
> Pak kdyz jsem si chtel neco prelozit a zeptal se jak na to,
> kazdy odpovedel "make ..." a ja napsal make a ono nic. A pak
> to rucne doinstalovat je dost (alespon pro zacatecnika)
> slozite:
>
> 1. Zjistit v kterem RPM vubec "make" je.

No tak zjistit v jakem RPM je make je opravdu velice komplikovane :o))))

> 2. Zacnu delat rpm -i ... a on mne serve, ze mu chybi neco
> dalsiho.

Muzete byt jedine rad ze vas to serve ze nemate nainstalovane nektere RPM na
ktere je z instalovaneho RPMka dep. Vyhnete se treba tomu ze po instalaci vam
program zahlasi chybu ze nenasel knihovnu xy a nebudete muset hledat v jakem
RPMku je.

> Linux se mi libi. Ale zacatky pro nekoho, kdo ovlada jenom
> DOS a Windows jsou dost krusne.

Ja nejsem zadny Linux Guru, pred 3 lety jsem netusil co to linux je, vzdy kdyz
jsem neco nevedel, tak jsem zkousel man, how-to nebo metodu pokus/omyl... a
verte mi ze na vetsinu problemu jsem v onech dokumentech reseni nalezl. Clovek
nesmi byt liny si to nekde najit a precist.

Zacina to byt dosti OFF-TOPIC navrhuji to utnout.

Honza Klepal