Ktere soubory distribuce je NUTNE stahnout?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Prosinec 22 06:13:39 CET 2000

A nebude tedy v tomto pripade lepsi vyuzit nektere z vypalovacich sluzeb
http://www.vypalcd.cz nebo mailto:objednavka na linux-cd.cz
Zde si vybrat nekterou z nabizenych distribuci  - RedHat, SuSE, Mandrake,
prip. i Debian apod. Ceny jsou rozumne. Z takoveho instalacniho CD potom
zahajite instalaci a vyberete si proste JEN TO, CO POTREBUJETE. Proc se tedy
obavat zaplacnuti celeho disku? Jednodisketova distribuce vam asi stacit
nebude, jak lze vysledovat v zaveru vaseho dotazu. Pokud by jste jinak
stahoval pouze nektere balicky, muze se stat, ze kvuli vyzadovanym
zavislostem nekterych balicku, budete downloadit a downloadit, coz se vam ve
vyslednem efektu podrazi o mnoho vice nez cena za vypaleni jednoho CD.

S pozdravem a pranim peknych vanocnich svatku

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz