GGI (Re: Multihead a Matrox?)

Středa Únor 2 11:27:41 CET 2000

On Wed, 2 Feb 2000, Martin `MJ' Mares wrote:

> driver do jadra hodi, ale otazka je, co vsechno ma zajistovat -- pokud se
> rozhodnete poskytovat sirokou skalu sluzeb, skoncite u neceho jako je
> X server v jadre, pokud o uzsi, nebude to rychle, a pokud budete pouze

X server ma prinejmensim dve pomerne samostatne casti: DDX (Device
Dependent X) a DIX (Device Independent X), pricemz rozhrani mezi nimi
tvori zakladni graficka primitiva jako vykresli caru, placni tuhle pixmapu
na obrazovku apod. a komunikace se vstupnimi zarizenimi. Strkat do jadra
DIX je blbost, protoze to sahat na hw nepotrebuje...cili spor je
prinejhorsim o tom, zda tam dat DDX.