GGI (Re: Multihead a Matrox?)

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Únor 2 13:15:56 CET 2000

Zdravim,

> X server ma prinejmensim dve pomerne samostatne casti: DDX (Device
> Dependent X) a DIX (Device Independent X), pricemz rozhrani mezi nimi
> tvori zakladni graficka primitiva jako vykresli caru, placni tuhle pixmapu
> na obrazovku apod. a komunikace se vstupnimi zarizenimi. Strkat do jadra
> DIX je blbost, protoze to sahat na hw nepotrebuje...cili spor je
> prinejhorsim o tom, zda tam dat DDX.

   Samozrejme.

   Ovsem rozhrani mezi DD a DI vubec nemusi byt pevne -- typicky problem
je, kam patri orezavani: az do nedavne doby to byla DI zalezitost, protoze
prakticky zadne karty hardwarove orezavat neumely, u dnesnich modernich
karet to ovsem je samozrejmosti.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Light-year? One-third less calories than a regular year."