Linux na notebooku

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Únor 3 22:26:19 CET 2000

On Thu, 3 Feb 2000, Vladislav Cerny wrote:

> Chtel bych se zeptat, jestli existuje v CR nekdo, kdo se zabyva
> prodejem notebooku vhodnych pro Linux (vcetne supportu v ramci moznosti...)

Pokud vim zadny "vhodny" notebook na to nepotrebujete. Docela staci, kdyz
nebude obsahovat zadne "Win Ready" komponenty. To jest veci tak blbe, ze
vetsinu prace za ne oddre windowsi driver. Dalsi problem by mohl byt s X,
je potreba zjistit, zda existuje vhodny X server. No uz me nic nenapada,
Linux mi zatim chodil na cemkoliv. (Support snad zarizuje tato konference,
ne ?)