Linux na notebooku

Vladislav Cerny blackie na zf.jcu.cz
Pátek Únor 4 00:36:40 CET 2000

On Thu, 3 Feb 2000, Michl Ladislav wrote:

> Pokud vim zadny "vhodny" notebook na to nepotrebujete. Docela staci, kdyz
> nebude obsahovat zadne "Win Ready" komponenty. To jest veci tak blbe, ze
> vetsinu prace za ne oddre windowsi driver. Dalsi problem by mohl byt s X,
> je potreba zjistit, zda existuje vhodny X server. No uz me nic nenapada,
> Linux mi zatim chodil na cemkoliv. (Support snad zarizuje tato konference,
> ne ?)
>
>     Ladislav Michl

No mate mate sice pravdu, ale nez vrazim 150+ tis. do nejakeho lepsiho
notebooku, tak bych si docela rad predtim nechal od prodejce ukazat, jak
pekne bootuje Linux z DVDROM, ze mi na rychlem CPU se ctvrt gigem pameti
nezbuchne 20% kompilaci kernelu s make -j, ze APM si s Linuxem rozumi, infra
port funguje ve FIR modu, chodi touchpad i USB, zvukovka pekne hraje a
Xserver nema nic proti nejake ATI Rage Pro Mobility-P, ze je je tam opravdu
hardwarovy modem, ze PCMCIA se 100TX sitovkou take chodi bez problemu a ze
dokonce IEEE1394 port na experimentalni rade kernelu otestovali... :)

Zdravi

Vlada Cerny
<blackie na zf.jcu.cz>