Linux na notebooku

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Pondělí Únor 7 07:58:21 CET 2000

On 5 Feb 2000, Alexandr Malusek wrote:

> Licencni politiku RedHatu jsem nijak dukladne nestudoval, ale domnivam
> se, ze pokud si koupim jednu oficialni distribuci RH, pak ji muzu
> nainstalovat na libovolny pocet pocitacu. Podpora je vazana na mou
> osobu, nikoliv na pocitac, na ktery jsem RH
> nainstaloval. Predpokladam, ze Dell ma s RH nejakou exkluzivni
> smlouvu, ale stejne dobre by si nejaky jejich technik mohl koupit
> jeden RH za $30 a instalovat ho na vsechny pocitace od Della.

Ovsem tu podporu bych chtel ja, jako zakaznik, co ten pocitac koupi, tak
se mi to zda rozumne. A z pohledu technika me zajima zelezo a nechtel bych
delat technickou podporu k softwaru.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic