Instalace pod kontrolou - znovu a konkretnej

Středa Únor 16 11:21:48 CET 2000

Jozef Hitzinger <hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk> wrote:
-> Debian GNU/Linux

-> Pri instalacii mu nedam ziadne predvolene kopy balikov, vysledkom je holy
-> system. Potom je treba nainstalovat apt (cez dselect alebo dpkg), no a
-> potom uz len vzdy najst meno balika co potrebujem (www.debian.org; alebo:
-> apt-get update, apt-cache dump-avail > temp.txt, dpkg --update-avail <
-> temp.txt, rm temp.txt, dpkg -s). Ked viem meno balika:

no dovolil by som si podotknut ze base system je tiez vlastne niekolko
balikov, tie uz vsak nejde inteligentne instalovat po jednom, ale ja z nich
vzdy niektore vyhodim (napr ae, elvis-tiny).

-> apt-get -s install balik

-> pozriem co chce nainstalovat/odinstalovat kvoli zavislostiam (najma ak je
-> nastaveny na unstable, ci nechce odinstalovat pol systemu), ak som
-> spokojny tak

-> apt-get install balik

No prave kvoli tym jeho dependencies ktore si instaluje a odinstaluje sam
(ako si ten posraty apt dovoluje sam oznacit netscape na odinstalovanie?)
nemam APT rad.

V Debian 2.2-potato je apt default; odporucam coo najskor instalovat
dpkg-http alebo dpkg-ftp a pouzit potom tie... apt sux
(je tiez mozne ze ho treba nakonfigurovat ale ako ?)

inac na instalaciu odporucam pouzivat dselect, teda aspon mne sa nechce
pustat apt dookola a potom prezerat co je nove...
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 WinError #99999: Out of error messages.