Znovu čeština v Netscape

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Únor 17 09:36:41 CET 2000

On Wed, 16 Feb 2000, Jan Marek wrote:

> rad bych se k panu Prantlovi pripojil... Kdyz jsem nainstaloval
> Debian 2.2, tak mi v Netscape 4.7 hackovane znaky proste nejdou.
> Kdyz jsem ho instaloval na predchozi masine, tak jsem to resil
> tak, ze jsem nejakym zahadnym zpusobem nakombinoval binarky a
> dalsi file z ceskeho rpm do Debianovske distribuce a pak se mi to
> nejak rozjelo...
>
> Mohl by nekdo napsat, jake upravy se delaly na Netscapu v
> RedHat-u pri prechodu na cs verzi?

Use the Source Luke. Podivejte se na http://www.linux.cz/redhat-cz/ a tam
najdete odkaz na zdrojove kody. Naleznete si prislusny SPEC soubor, napr.
pomoci MC si vyextrahujte SPEC soubor z originalniho SRC baliku od RH a
udelejte na oba soubory diff....

--
                        Milan Kerslager