Znovu čeština v Netscape

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Únor 21 06:53:51 CET 2000

Dobry den,

Milan Kerslager wrote:

> Use the Source Luke. Podivejte se na http://www.linux.cz/redhat-cz/ a tam
> najdete odkaz na zdrojove kody. Naleznete si prislusny SPEC soubor, napr.
> pomoci MC si vyextrahujte SPEC soubor z originalniho SRC baliku od RH a
> udelejte na oba soubory diff....

tak jsem si to prosel, ale po upravach, ktere jsou v rpm netscape
udelany (nasel jsem nspatch.pl, coz uz jsem provedl a pak
nalinkovany adresar s locales do adresare starsich knihoven, coz
u Debianu bylo hotove) se mi stejne Netscape nepodarilo
presvedcit, aby slo zadavat hackovana pismenka do mailu. Nakonec
jsem dosel na tohle (pomoci strace):

access("/usr/i486-linuxlibc1/lib/X11/locale/C/XLC_LOCALE", R_OK)
= 0
open("/usr/i486-linuxlibc1/lib/X11/locale/C/XLC_LOCALE",
O_RDONLY) = 9

takze on si, truhlik, otevira soubor XLC_LOCALE z adresare C!!!
Nalinkoval jsem soubor XLC_LOCALE z adresare iso8859-2 do
adresare C a castecne se mi to rozbehlo: nejdou mi hackovana
pismenka n, d, t apod. Jeste bych asi musel upravit soubory v
/usr/X11R6/lib/X11/locale, aby po Netscapovi chtely, aby si
nacetl i soubor Compose (tedy pokud tomu spravne rozumim). Takze
to vidim tak ze chyba je spise nekde v Xlib (asi v Xlib bylo i
tohle volani z strace?). No a tam uz tomu moc nerozumim... :-(

Takze dekuju za pomoc, ale jeste to neni to prave orechove...

> --
>                         Milan Kerslager

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72