krokovani spousteni

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Sobota Únor 19 01:58:54 CET 2000

 > 2. fs type devpts - failure - not supported by kernel..
 > - neni supported, protoze jsem ho myslim pri konfiguraci jadra nevybral,
 > tady by me spis zajimalo, k cemu bych mohl tento fs na standalone
 > workstation nekdy potrebovat, prip. jak muzu zrusit pokus o jeho montovani
 > pri startu

snazi se namontovat /dev/pts, je to nutne pro pseudoterminaly, ty jsou
pouzivany vzdalenym logovanim a treba x terminaly. Pokud pouzivate
glibc2.1, je to nutne i na standalone workstation.

 > 3. checking for new hardware - failed
 > - tohle mi na puvodnim jadre nehlasilo, ale bez tyhle funkce se asi obejdu,
 > spis jestli se neda nejak vypnout

rpm -e kudzu

8-)
                                       Jacek Kopecky
--
E-mail: jacek.kopecky(at)upol.cz   (ISO Latin 2 encoding gladly accepted)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj	ICQ: 49514837