Athlon, druhe dejstvi

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Únor 18 13:29:06 CET 2000

On Fri, 18 Feb 2000, Michal Krause wrote:

> Nicmene ted server netuhne, ale obcas (nejvys dvakrat denne) se
> restartne. Natvrdo, bez oopsu uprostred prace, aniz by ubyl nejak extra
> vytizeny. Dan Ohnesorg me nasmeroval na problem napajeni. AMD doporucuje
> pro Athlona minimalne 250W zdroj a ted to jede na 200W. Urcite to zkusim
> vymenit, ale stejne se ptam, jestli nekdo nema s timto nejake
> zkusenosti. Preci jenom mi trosku vrta hlavou, jestli opravdu potrebuje
> tak silny zdroj, kdyz tam ani neni monitor - mozna nejde ani tak o
> vykon, jako o nekolisavost, nebo co ja vim?

To ze by zdroj jen tak sam od sebe zakolisal se mi nezda. Pokud jak tu
nekdo psal muze byt prehraty, tak zkuste PC provozovat s odkrytou
bednou - tim ze prestane nasavat ten predehraty vzdych se mu ulevi.

Osobne bych spis myslel na nejake poklesy napeti vlivem vytahu apod.
Dejte pred masinu UPS - nelip online nebo aspon line interaktive a
tu nastavte na max citlivost. Mam tu jednu UPS APC 700I nastavenou na
+/- 15% a jsou dny kdy cvakne 10 krat za den. Ostani PC (i ty co nejsou
na UPS) bezi OK, ale dovedu si predstavit ze kdyz je ten zdroj hodne
zatizeny tak mu delsi vypadek (100ms) ktery se tezko postrehne muze vadit.