Znovu čeština v Netscape

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Únor 21 13:19:35 CET 2000

On Mon, Feb 21, 2000 at 05:53:51AM +0000, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

> tak jsem si to prosel, ale po upravach, ktere jsou v rpm netscape
> udelany (nasel jsem nspatch.pl, coz uz jsem provedl a pak
> nalinkovany adresar s locales do adresare starsich knihoven, coz
> u Debianu bylo hotove) se mi stejne Netscape nepodarilo
> presvedcit, aby slo zadavat hackovana pismenka do mailu. Nakonec
> jsem dosel na tohle (pomoci strace):
>
> access("/usr/i486-linuxlibc1/lib/X11/locale/C/XLC_LOCALE", R_OK)
> = 0
> open("/usr/i486-linuxlibc1/lib/X11/locale/C/XLC_LOCALE",
> O_RDONLY) = 9

> [...]

  Take jsem si to prochazel (teda ne az tak dukladne straceove ;-)
  Nejpodstatnejsi rozdil, ktery jsem zjistil, je pouziti jinych
  (starsich) binarek v RedHatu.

  RedHat oproti Debianu drzi vice adresarovou strukturu puvodniho
  tarballu z netscape.com.

  Vzhledem k tomu, ze proste nahrazeni binarky z RedHatovskeho baliku
  problem vyresilo, zkusil jsem jeste odinstalovat z Debianu vse,
  co souviselo s netscapem a rozbalil netscapa ze 3 rpmek RedHatu
  (common, navigator, communicator) do adresare /usr/local/netscape
  jako za starych casu (neinstaloval jsem ho rpm). Po aplikovani patche
  nspatch.pl funguje cestina i v zobrazeni v dialozich, vcetne zadavani
  hackovanych hlasek v html i v dalozich; jedine, co nefunguje, je cestina
  v javascriptovych alertech. Ale mam nainstalovany i ISO-8859-1 fonty,
  mozna, ze kdybych je vykousal, tak uz bude netscape cesky komplet...

    diky za odkaz na RedHatovske rpmko, ten pomohl (i kdyz takhle to
      resit je trosku pras...)

        zdravi

          Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl