Y2K na 486 & Award BIOS

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Leden 6 09:11:05 CET 2000

Miroslav BENES wrote:

> by sice slo, ale neni to ono. Napadlo me, ze by nebylo spatne, aby se
> v jadru objevila volba, ktera by to resila univerzalne. Tj. aby
> kernel kompilovany s touto volbou sam poznal (napr. podle casu
> modifikace nejakeho souboru), ze ma v RTC posunuty o 5 (10, .. X) let
> zpatky a ze se ma podle toho zaridit pri nastavovani / cteni casu.

A nebylo by jednodussi napsat si skriptik v /etc/rc.d ktery pri
bootovani bude menit datum o uzivatelem nastavenou hodnotu ? Bylo by to
jednodussi, nemusi se zasahovat do kernelu a vlozit to do jakekoli
distribuce by nemel byt problem.

--
Martin Proks
e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz