Y2K na 486 & Award BIOS

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Leden 6 10:58:16 CET 2000

> A nebylo by jednodussi napsat si skriptik v /etc/rc.d ktery pri
> bootovani bude menit datum o uzivatelem nastavenou hodnotu ?
Nebylo. Jak by se vyresilo zpetne ukladani casu ?  Musel by stejne
jeste upravit program, ktery nastavuje RTC apod. A s dalsi verzi by
se musel upravit znovu ...

> Bylo by to
> jednodussi,
Jednodussi mi to nepripada - a navic to neni univerzalni.

> nemusi se zasahovat do kernelu
Proc ne ? Je tam spousta jinych veci, tak proc by se tam nemohlo
pridat zrovna tohle ? Uzivatel si to nemusi prikompilovat kdyz
nebude chtit. Kdo to bude potrebovat, vytvori si jadro s touto
upravou a nemusi se o nic starat.

A hlavne v kernelu by to blo daleko vic transparetni pro vsechny
aplikace, ktere by se tim uz nemusely zabyvat.
Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s