Exotika jako S3 Trio3D??? ovladac???

Sobota Leden 8 17:13:38 CET 2000

1) tato otazka tudy probehla snad uz 10x, cili je to FAQ a zrejme
   jste se neobtezoval zajit do archivu konference
2) klidne piste spisovne
3) resenim je rucni uprava souboru /etc/X11/XF86Config, do ktereho je
   potreba pridat 3 radky (VideoRam, ChipID a Option):

Section "Device"
    Identifier  "My Video Card"
    VendorName  "Unknown"
    BoardName   "Unknown"
    VideoRam    8192
    ChipID 0x8a10
    Option "sw_cursor"
EndSection

PS: VideoRam samozrejme podle velikosti vasi pameti na karte,
potrebujete SVGA X server.

--
                        Milan Kerslager