Exotika jako S3 Trio3D??? ovladac???

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 8 18:59:54 CET 2000

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   Date: Sat, 08 Jan 2000 17:13:38 +0100

Ahoj Milane,

   > 3) resenim je rucni uprava souboru /etc/X11/XF86Config, do ktereho je
   >    potreba pridat 3 radky (VideoRam, ChipID a Option):
   >
   > Section "Device"
   >     Identifier  "My Video Card"
   >     VendorName  "Unknown"
   >     BoardName   "Unknown"
   >     VideoRam    8192
   >     ChipID 0x8a10
   >     Option "sw_cursor"
   > EndSection

takhle jednoduché to zase není :-) Na jednom počítači jeden můj kolega nemohl
na Debian GNU/Linuxu (bohužel nevím, jaká to byla verze, třeba to prozradí
sám) zprovoznit S3 Trio 3D s XFree 3.3.5. Přitom na tomtéž počítači s
distribucí Red Hat Linux 6.1 vše fungovalo bez problémů. Zkopíroval tedy X
server a konfigurační soubor, ověřil, že se používá tento X server a tento
konfigurační soubor, a X server se stejně nerozběhl. Vzali jsme tedy knihovny,
které tento X server potřebuje z RH 6.1 a postupně jsme jednu po druhé
vyměňovali až se to rozběhlo. Opět jsme ji vrátili zpět a nejelo to. Tou
knihovnou byla glibc!  Kolega o tom (pokud bude chtít) napíše více.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz