Ladeni multithreadove aplikace

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Leden 25 11:59:21 CET 2000

On Tue, 25 Jan 2000, Michal Krause wrote:

> Zacinam mit pocit, ze to pada kdy se mu zlibi. Prave jsem se rozhodnul
> prepsat to na fork(). S tim mam bohatsi (a hlavne zatim i lepsi)
> zkusenosti. Myslim, ze rezie tohoto principu nebude tak krizova, aby to
> vyrazne poznamenalo vykon aplikace. A prepsane to mam za pul hodiny, az
> na par drobnosti to vlastne zustane stejne...

Hmm skoda, no to co mne na celem tomto problemu zajimalo byl prave
multi-thread a SQL... tak jeste zustalo to SQL :-)

> Asi ano, ale stejne si neumim predstavit, jak se da odladit neco jako je
> treba MySQL. Beha mi z toho mraz po zadech :)

 Programovani = moc pevne nervy a vydrz, neni to o vymysleni genialnich
reseni.. atd. proste sednout a najit bug a nebat se mazat a prepisovat a
hlavne se nenechat ovlivnit kdejakou konferenci :-)

							Karel