Ladeni multithreadove aplikace

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 25 12:07:37 CET 2000

On 25/01/2000, Karel Zak - Zakkr wrote:

> Hmm skoda, no to co mne na celem tomto problemu zajimalo byl prave
> multi-thread a SQL... tak jeste zustalo to SQL :-)

Me by to sice taky zajimalo, ale na druhou stranu si s tim hraju uz pres
tyden a reseni v nedohlednu. Mozna budu jednou litovat, ale zrovna ted
bych to potreboval mit hotove co nejdrive, takze MT vzdavam...

>  Programovani = moc pevne nervy a vydrz, neni to o vymysleni genialnich
> reseni.. atd. proste sednout a najit bug a nebat se mazat a prepisovat a
> hlavne se nenechat ovlivnit kdejakou konferenci :-)

Smula, uz jsem rozhodnuty :)
Mimochodem, nebyl jsi to Ty, kdo nedavno prosazoval forkovani (tusim v
souvislosti s PgSQL)? Ze by zmena nazoru? :))

S pozdravem