Ladeni multithreadove aplikace

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Leden 25 12:40:25 CET 2000

> On 25/01/2000, Karel Zak - Zakkr wrote:

> Smula, uz jsem rozhodnuty :)
> Mimochodem, nebyl jsi to Ty, kdo nedavno prosazoval forkovani (tusim v
> souvislosti s PgSQL)? Ze by zmena nazoru? :))

 Ne nezmenil. Ja osobne jsem zastancem threadu, sam jsem zkousel pred cca 2
roky napsat MT demona napojeneho na MySQL a docela to behalo. Pokud clovek
nepouziva MT tak casem dojde k silenostem jako je IPC. U MT mi vzdy pripadalo
moc pekne to, ze je to opravdu jeden program, jedna pamet a pripadne jedna
chyba :-)

 Co se tyka PgSQL.. tak je z hlediska navrhu toho programu je temer nemozne
pouzit MT. Pokud nekdo chce psat MT tak na to musi myslet uz pri navrhu pak
uz je to velmi obtizne a to hlavne u obra ktery ma 25Mb zdrojaku (soucasne
CVS). IMHO take zalezi o co jde - u PgSQL jde hlavne o robusnost a to i
*za cenu rychlosti* a robusnost kterou neovlivni ani user a jeho modul v
uvnitr PgSQL a u tohodle je opravdu lepsi fork(). Proste DB jseou nekde
jinde (teda az na "orezavatko" MySQL :-).

							Karel