Cesky tisk - uvaha

Pátek Leden 28 11:12:51 CET 2000

On 28 Jan 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> nemá standardně obsaženu podporu pro DPS kvůli licenčním nejasnostem.

A treba taky bude k nicemu backend na TTF, protoze FreeType dojede na
nejake pochybne applovske patenty. :P

A bude hur.

> Jediný rozumný systém, který má podporu DPS implementovánu je (pokud
> je mi známo) NextSTEP, který je IMHO mrtvý (tím samozřejmě nechci
> říci, že by to byl systém špatný, ty černá škatulky měly něco do sebe
> :-).

Nevim, zda je to "rozumny system" ale Open Windows v Solaris DPS maji.
Dokonce ho native OW prohlizec na obrazky pouziva. (Jenom mam dojem, ze
soubor, ktery posle GS do kolen, dokaze pres DPS poslat cely Xserver a to
rovnou do hrobu. :P )