Cesky tisk - uvaha

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Pondělí Leden 31 12:23:02 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Nevim, zda je to "rozumny system" ale Open Windows v Solaris DPS maji.
> Dokonce ho native OW prohlizec na obrazky pouziva. (Jenom mam dojem, ze
> soubor, ktery posle GS do kolen, dokaze pres DPS poslat cely Xserver a to
> rovnou do hrobu. :P )

Irix (na SGI) ma take podporu DPS, a nevim o tom, ze by X server mohl poslat do
hrobu. Pri nejake chybe to proste nic nezobrazi a vypise to klasickou ps chybu
(podobne jako ghostscript).

Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia