Konfiguracia wu-ftpd

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Pátek Leden 28 15:17:47 CET 2000

On Fri, 28 Jan 2000, Pavel Urban wrote:

> Myslite vytvorit uzivatele bez hesla? Proc ne...jenom mu zakazte jiny
> pristup (treba do /etc/passwd mu dejte jako shell /bin/false). To by
> melo stacit...
Zda sa, ze to nestaci. Heslo som sice zmenil na prazdne, ale stale ho po mne pri
logovani do FTP ziada.

Neda sa urobit nejaky alias na uzivatela alebo nieco podobne?

> Ja mam jiny problem... potrebuju nakonfigurovat wu-ftpd tak, aby
> uzivatel nemohl uploadovat jinam nez do urciteho adresare ve svem $HOME
> a aby z nej nemohl downloadovat. Myslel jsem, ze na to staci tohle:
>
> guestuser pokus
> class spec guest *
> class   all   real,guest,anonymous  *
>
> noretrieve relative / class=spec
> upload relative / * class=spec no
> upload relative /www class=spec yes pokus pokus 0224 0777
Neviem sice konkretne poradit, ale mozno pomoze
upload.Howto
Je tam vselico zaujimave a myslim, ze aj o tomto tam bola rec.

Chalmo

> ...a ono ne :-( Ten upload se mi proste nedari omezit...zkousel to
> nekdo? Mam wu-ftpd 2.6.0.

> ***********************************************************************
> Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
> MLP system disaster
> Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
> republika, http://www.mlp.cz
>    Vegetables should not operate electronic equipment.
> [...]

   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-65425800 ext. 229