Inzerat BSA

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Neděle Leden 30 14:55:36 CET 2000

Omlouvam se, ale nemam silu odpovidat na tu vasi snusku nesmyslu bod po
bodu, takze jenom v nekolika vetach:
1. Nepochopil jste rozdil mezi pravem a moralkou. Totiz to, ze spolu nemaji
NIC spolecneho. Moralku muze mit kazdy svou, ale jedine pravo je objektivni
a vymahatelne. (viz napr. Doc JUDr. Martin Janku, CSc Obchodni pravo)
2. Ad moje napomahani zlocineckym organizacim ala BSA: prodal jsem jim
nekolik malo megabajtu a nekolik malo jednotek procesoroveho casu. Tedy nic
velkeho. Zkuste zacit kamenovat ty pokrytce, co tem svinim majkrosoftskym
prodavaji auta, pocitace,... Kupodivu nemam zadny dojem zadneho prohresku
(viz nasledujici bod)
3. Ohledne legalnosti cele akce: tu je schopen posoudit vyhradne soud a
vzhledem k tomu, ze vsichni halasne kricici zastanci moralky nemaji na vic
nez na to kriceni, zustane tato otazky navzdy nezodpovezena.
4. Vase nazory a utoky proti me osobe prechazim se shovivavym usmevem,
protoze vim, ze jste v jadru dobry clovek.

                            Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == tel. 0603 872477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======