OT was: Inzerat BSA

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Neděle Leden 30 23:26:57 CET 2000

> Obavam se, ze jste nepochopil roli nasi spolecnosti v tomto projektu. My
> zajistujeme technicky background, nic vic, nic min. Nevymslel jsem strategii
> ani texty, nikomu nelzu.
> Myslim si, ze kdo krade (software) ma byt po zasluze potrestan. Je mi jedno
> jak se na nej prijde. Je zlodej a basta.
> To ze zlodeje (vraha, nasilnika,..) nekdo ohlasi by melo byt pravidlem.
na druhej strane mam pocit ze potom by musela sediet vacsina ludi
pracujucich na pocitacoch v malych a strednych firmach
ono filozofie software dat zadarmo a nechat si platit za sluzby ma cosi do
seba
sluzby sa tazko kradnu....
ono podla mna treba urobit kompromis a potrestat takych ako napriklad na
slovensku eurocomp kde lisovali falosne win95 a predavali...
ale zas aby som dal zavriet cloveka co ma doma 486 a na nej nelegalne 3.11
je podla mna blbost
kazdy sice nebude mat linux ale su veci ktore clovek neskontroluje a
hlavne nie tu v strednej europe kde mentalita ludi ma v sebe isty druh
solidarity k cinnosti tohoto druhu
ono potom este navyse ak sa na svet pozriete ocami nasinca tak to rad
urobi ako dalsi z klincov do rakvy nenavidenemu anglo-americkemu vplyvu
kde treba podotknut ze tieto staty zbohatli nie celkom spravidlivo a
pravne na tych najchudobnejsich a vobec ich to nemrzelo a potom ked pride
na lamanie chleba maju ten face hovorit o moralke v autorskych pravach
isto som zasiel trochu off topic ale z tym co ste pisal mi moze ms, adobe
a macromedia vyliezt na hrb.....

dz