OT was: Inzerat BSA

P.K. dok13 na bigfoot.com
Pondělí Leden 31 01:03:46 CET 2000

> na druhej strane mam pocit ze potom by musela sediet vacsina ludi
> pracujucich na pocitacoch v malych a strednych firmach ono filozofie
> software dat zadarmo a nechat si platit za sluzby ma cosi do seba sluzby
> sa tazko kradnu.... ono podla mna treba urobit kompromis a potrestat
> takych ako napriklad na slovensku eurocomp kde lisovali falosne win95 a
> predavali... ale zas aby som dal zavriet cloveka co ma doma 486 a na nej
> nelegalne 3.11 je podla mna blbost kazdy sice nebude mat linux ale su
> veci ktore clovek neskontroluje a hlavne nie tu v strednej europe kde
> [...]

konecne nazor kterej vystihuje pomerne solidne podstatu veci... kdyz budu
vydelalavat miliony vyrobou piratskych kopii, pak musim pocitat s vendetou
a koneckoncu dobre mi tak... ale pokud mam doma nejakej comp
poskladanej z
bazaru, ktery mi nic nevydelava a na nej si nekde sezenu micro$ a par
nejakych dalsich blbinek pro zabijeni casu, tak at mi kazdej polibi
prdel... to by museli postavit koncentraky aby se tam vsichni vesli :) v
teto souvislosti porad nechapu kde jsou ty miliardove ztraty, danove uniky
ap. to vypada jako kdyby si vilda myslel, ze kazdej kdo ma neco na cerno
by si to v pripade neomezene hruzunahanejici represe koupil nebo co, dyt
to je prece uplna blbost, kde nic neni (prachy) tam ani smrt nebere... tak
bych proste compa nemel nebo bych se odstehoval nekam kde se
takovymahle
detailama nezabyvaji, treba do ruska :) myslim, ze tim by mohla debata na
tohle tema skoncit, je to furt dokola vo nicem
                                   Petr