Inzerat BSA (trochu OT)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Leden 31 20:28:53 CET 2000

> Podpora je u Microsoftu vynikajici, jejich Techline funguje vyborne. Upravit
> - cokoliv. Viz research.microsoft.com, kde muzete ziskat zdrojove texty.

Takova zkusenost z Hotline Microsoftu v CR. Chtel jsem
vedet zsdali si mam koupit Windows95 nebo Windows NT.
Takova naivni otazka. Priznam se, ze to co jsem chtel vedet
bylo ponekud narocnejsi a to i na cas vysvetlovani a
nerad delam neco zbytecne. Mozna jsem tehdy opravdu mel smulu, ale
po te co me ujistili, ze mezi temito 2 OS neni velkeho
rozdilu jsem dalsich pokusu zanechal.

> # Windows, pro jine Linux a pro jine zase Netware. Spis se zamyslete nad
> # tim, proc nemate rad Linux - co Vam udelal? Nebo Vas irituji reci
>
> Ja nevim, proste potrebuju system, ktery nainstaluju do jedne hodiny, pojede

To opravdu nevite, prectete si lepe vetu, kterou Vam kdosi napsal vyse.
Osobne me je naprosto jedno, ze treba  IOS neni lokalizovany. Jenze
takovou vec nebudu potrebovat pokud potrebuji psat v nejakem
textovem editoru.

> v nem cestina a jsou pro nej aplikace kompatibilni s tim, co pouzivaji lidi.

Znam firmy kde 90% OS je MacOS. Myslite tyto lidi? ne?
Jak je to mozne ;-)

> A taky jsou pro ten system vhodne ovladace.

Hura, konecne nekdo kdo vi kde vemu ovladace pro GDI tiskarny
pro Windows NT apod.

 > # A svet okolo bere Linux velmi vazne, to snad neni treba dokazovat.
>
> Ktery ? U nas v Cechach mluvite o tech 500 nadsencich v teto konferenci ?

Doporucoval bych si projit seznam firem, ktere "udelali" IPO v poslednim caa
1 roce.

> Moje Maestro2 jsem rok nemohl pouzivat, neb nebyl ovladac. RadioTrackII
> pada dodnes. Podpora pro moji Savage3D je jen ve framebufferu, coz je zase
> moc pomale na 8MB kartu.

Pouzivejte to co Vam vyhovuje nejlepe a co vam defkato doporucil na svem
prikladu ten na jehoy dopis odpovidate :-)

> # podobneho stane u Windows, nemuzete delat vubec nic. Tedy muzete, ale
> # nebude to mit zadny efekt. Znam z vlastni zkusenosti.
>
> Muzu zavolat hotline a problem mi vyresi. U Linxu muzu napsat do teto

:-D

> konference a nic se vetsinou nestane.

Zkuste si tu hotline zaplatit.

S pozdravem