NWserv

Michal Nosek morbid na dece.cz
Neděle Červenec 9 12:12:43 CEST 2000

> Ja mam na diskete, se kterou to zkousim: lsl.com, 3c5x9.com, ipxodi.com
> , netx.exe, net.cfg a pak jsem si na ni kopl jeste z Novella Login a
Logout.

> V tom net.cfg mam
>
> Link Driver 3C509
>  FRAME Ethernet_802.2

Asi byste si mel na server s linuxem doinstalovat ncputils, nebo jak se to
menuje, a potom dat na linuxu slist a mel by se objevit ten server. Take
musite mit na linuxu nakonfigurovano TCP/IP, bez toho to take nejde. Taky
dejte do netcfg INT, pokud je spatne tak se to tvari jakoby byl odpojen
kabel.
Kdyztak se ozvete na muj e-mail, mam funkcnich uz pet takovychto serveru.
--
Michal Nosek
morbid na dece.cz