"named.boot" vs. "named.conf"

St. linuxst na krnov.cesnet.cz
Úterý Červenec 11 08:09:25 CEST 2000

On Mon, 10 Jul 2000, pp ppp ppp wrote:

> Zdravim vas fsecky,
> jeste fcera jsem pouzival RedHat 5.0 a vesele si provozoval NS. Vecer jsem
> ale nainstaloval RedHat 6.2 a dneska zprovoznil NS. Nechapu ale, proc nekdo
> nahradil stary pekny textovy soubor "named.boot" jakymsi osklivim skriptem
> "named.conf". Podle formatu jsem to prepsal z ".boot" do ".conf" a zatim to
>  funguje. Bez ".boot" to jede v pohode, bez ".conf" to nejde. Taky jsem nepochopil,
> proc se misto "primary" pouziva master, a co by se teda melo pouzivat misto
> "secundary", nebo kde bych mohl dohledat prikazy pro tento skript?

primary ----- master
secondary --- slave

> Proc se misto peknych textaku zacali pouzivat osklivy skripty ?! Ma to snad
>  nejake vyhody?

Nevim, jestli to ma byt script, ale priznam, ze duvod zmeny z formatu
named.conf na named.boot jsem taky nepochopil. Hlavne zmena klicovych
vyrazu, ktere uz byly zazite a IMHO vyjadrovaly daleko lepe svuj vyznam.
Jediny logicky posun je asi ten, ze se zmenila pripona...

St.