"named.boot" vs. "named.conf"

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Červenec 11 09:55:10 CEST 2000

> Nevim, jestli to ma byt script, ale priznam, ze duvod zmeny z formatu
> named.conf na named.boot jsem taky nepochopil. Hlavne zmena klicovych
> vyrazu, ktere uz byly zazite a IMHO vyjadrovaly daleko lepe svuj vyznam.
> Jediny logicky posun je asi ten, ze se zmenila pripona...

Precitajte si changes a zistie co sa zlepsilo. Napr. neviem o tom zeby sa
v 4 dalo nastavit kto smie a kto nesmie stahovat zonu. Myslim ze aj
logovanie je zlepsene. Kazda doemna je pekne zvlast nastavena, takze mam
pekny prehlad co sa na nej deje (kto moze stahovat, ake servery vlastne tu
domenu obhospodaruju a ine).
Co sa tyka nazov, myslim ze su odvodene uplne logicky.
Predtym boli primary a secondary. Logicky myslim ze poradie je nasledovne:
primarny zaznam,sekundarny,terciarny.
Teraz je to po novom tak ako u diskov. Master a slave. Pricom master je
len jeden a slejvov kopa.
Je to sice len slovna hracka ale myslim, ze ma svoj vyznam.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2