"named.boot" vs. "named.conf"

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Červenec 11 09:50:35 CEST 2000

> rucnej editacie named.conf, nemal by som z toho velku radost. Preto pouzivam
> linuxconf ( cuduj sa svete, funguje to ).

Ked sa clovek spolieha na taky humus ako je linuxconf, nic sa nenauci,
nevie co ten program porobil a moze sa stat, ze bude velmi skoro
prekvapeny, ze nieco nejde. Osobne som videl konfigurak napr. sendmailu po
tom co s nim spravil linuxconf(strasny pohlad).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2