Mam divneho RedHata 6.2 ?!?!?

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Středa Červenec 19 15:51:10 CEST 2000

Dobry den,
poridil jsem si dvou-CD RedHat 6.2(od CPRESSU), ale mam s nim jen
problemy a jsem velice nespokojen.

1. Spousta veci mi tam chybi a pritom tam mely byt:
XFree4.0, ARCHIV LINUXOVE KONFERENCE (na to jsem se tesil),
baliky pro Emacs - ascii, blackbook, blinking-cursor - to by tam
melo byt, aspon se tak pise v CD1/doc/GNU-Emacs-RHCZ-6.2.txt

2. Nektere veci jsou tam zbytecne 2x a zabiraji misto na CD:
na obou CD je pod adresarem doc ci RH-DOC: gsg, instal-guide, ref-
guide
na obou CD je jeden a tentyz kernel (nebo ne?!?) pod
CD1/RedHat/RPMS a CD1/local/updates
no, celkem jsem napocital asi 150 MB dat navic ...

Prosim Vas, je to tak normalni, ze tam tolik veci chybi a tolik
veci je tam navic nebo jsem dostal skutecne nejake odflagnute
vydani???
Mate nekdo podobnou zkusenost???
Predem dekuji za pomoc,
Dave