Re: Lze využít 20 GB disk, když BIOS podporuje jen

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Červenec 24 00:27:08 CEST 2000

Martin Douda <mad na students.zcu.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.21.0007231949140.7184-100000 na madness.madness.mad...

BIOSem.
GB

> Ano, jde to bez sebemenších problémů, používám to, jádro najde při
> startu celý disk (2.2.14, nevím, jak starší). Akorát LILO není
> schopné za těch 8GB šáhnout, takže jádro musí být na začátku disku.

Stahnout lilo v. >= 21. Parametr lba.

S pozdravem

Mila Kuchta

P.S.: Jaky je rozdil mezi lilo 0.21 a 21.x?