XFree86

marcel hustak MGH na centrum.cz
Středa Červenec 26 19:09:13 CEST 2000

xkasm08 na sorry.vse.cz (Michal Kaspar) wrote in
<Pine.LNX.4.05.10007261753410.18168-100000 na sorry.vse.cz>:

>Spatne nastaveno muzete mit kdekoli cokoli. Na reseni jste poslal prilis
>malo informaci. Chtelo by to jeste udaje o tom jakou verzi jste
>instaloval, jestli jste to kompiloval, instaloval z rpm, ... Dale by
>byla dobra informace ce Vam to vypsalo a podobne.
>Obecne by bylo nejlepsi po instalaci a konfiguraci spustit nejdriv
>xresrver (X, XFree86), kdyz to funguje, tak zkusit startx, kdyz to
>nefunguje, podivat se do logu (/var/log/XFree86.0.log, xerrors ve Vasem
>domovskem adresari). Rozhodne neni dobre restartovat do X-ek (pochopil
> [...]
verze XFree je 4.0.1
ted se mi to povedlo dotlacit do takoveho stavu kdy mi najedou po spusteni
startx nabehne twm manager ale pokud se pokusim nastartovat jiny tak mi to
ohlasi tuto chybu
"error in loading shared libraries /usr/X11R6/lib/lib/libX11.so.6 undefined
symbol _fxstat"
a vyhodi me to do promptu
tataz chyba je kdyz se pokusim nastartovat X11 pres init..
dival jsem se do toho logu a neni tam nic co by melo prioritu warning nebo
critical.
privitam jakoukolv radu jak s tim dal..