Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Červen 1 09:59:38 CEST 2000

Vladimir Zenatik wrote:

> Je to pouze o lidech.
>
> Na muj dotaz mi par lidi odpovedelo emailem, prisly i komercni nabidky ve smyslu
> 'ze mi neporadi ale za $$$ me to udelaji (V ZIVOTE bych si takove veci nenechal

Lado, ja chapu jak to vidis, ale zkus pohled z druhe strany. Existuje
velka skupina lidi, kteri:

1) Nainstalovali Linux a pri prvnim problemu se obraci na konferenci
2) Dokumentaci si nechteji precist, protoze "na to nemaji cas".
3) Placenou podporu odmitaji, protoze "na to nemaji penize"

Podle meho nazoru mezi bodem 2) a 3) je silny rozpor. Myslim ze kazdy by
si mel vybrat, zda ma cas, nebo ma penize. Pokud nema ani jedno, tak
pravdepodobne bude muset zustat u Windows, a ztracet s nimi jak cas, tak
penize :-)

--
Milos Prudek