Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Čtvrtek Červen 1 11:15:37 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Vladimir Zenatik wrote:

Na flamovani guru zde neni misto! To chcete, aby prestali konferenci cist
(jako to ostatne dela uz hodne lidi, protoze se to zde hemzi balastem)?

> Na muj dotaz mi par lidi odpovedelo emailem, prisly i komercni nabidky ve smyslu
> 'ze mi neporadi ale za $$$ me to udelaji (V ZIVOTE bych si takove veci nenechal
> delat zprostredkovane!!)' ale co je zvlastni, spis jsem ziskal rady od lidi ze
> zahranici. Potvrzuje to, co jsem si myslel uz davno. Cechacci jsou jesitni a
> lakomi. Vidina utikajicich kseftu je viditelne silnejsi nez cokoliv jineho.

Ale fuj. Kolik je uzivatelu Intenetu a kolik je Cechu? Neni typ odpovedi
zpusobeny tim, ze v anglictine uz se radsi nikdo nerozciluje a mlci,
protoze pocet BFU roste nade vsechny meze? Sledujte chvili treba
linux-kernel, v teto konferenci je ZAKAZANO flamovat.....

Mimo to, ja osobne jsem Vam navod dal a kdyz ho nedokazete zrealizovat,
pak zrejme potrebujete takovy vyklad, ktery se do mailu nevejde.

A co je divneho na tom, ze Vam to nekdo chce udelat, kdyz zaplatite? To
mame vsichni pracovat (a radit) zadarmo? Z ceho budeme jist? Myslite, ze
jsme se (ti co umi) to nemuseli take SAMI naucit? A ze nechceme sve
vedomosti prodat? Chvili myslete clovece... a uvedomte si, ze prispevky v
konferenci jsou DOBROVOLNE!!!

>   Kdyby kazdy tajil sve zkusenosti jak nekteri lide v teto konferenci, nebylo by
> na tomhle svete vubec nic.A argumenty ze si nejdrive mam vsechno precist 2x (nic
> nenajit) znovu precist dalsi tuny papiru o nicem 3x (nic nenajit) pak mesic
> laborovat a pak se po 3 mesicich teprve zeptat jsou evidentnim vyplodem choreho
> mozku. Jed ten totiz muze obetovat naprosto zbytecne tolik casu bezvysledne
> cinnosti.

Uch! A kde si myslite, ze jsme ziskali sve vedomosti? V knihach, HOWTO a
neco malo i ve skole (zejmena poznatek, ze vedomosti jsou v knihach a lze
se je naucit). To si myslite, ze VY nemusite projit to, co ostatni? Ze
ziskate vsechno zadarmo a navic bez namahy?

Vytvaret neco pro ostatni je v tomto ohledu naprosto odlisna zalezitost a
nez se me pokusite napadnout (ze Vam nechci poradit), pak vezte, ze ja
zadarmo delam (jako ostatni), ale musim i vydelavat penize.....

..cili chytremu napovez.... a pro hloupe zde neni misto (bohuzel)!

BTW: kdybyste se obratil na konktertni osobu s prosbou, jiste by Vam
poradila (treba ja). Takto jste jen vyvolal negativni averzi ke sve osobe
tim, ze jste bezduvodne napadl vsechny ucastniky konference. Asi ani
nechcete odpoved, chcete jen nadavat.....

--
                        Milan Kerslager