Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Červen 1 12:00:46 CEST 2000

On Thu, Jun 01, 2000 at 11:15:37AM +0200, Milan Kerslager wrote:
> [...]

BEZVYSLEDNE cinnosti??? Takze vy se nechcete nic sam naucit? Mimochodem
nejsou to zadny tuny papiru - vetsinou se jedna o par kilobajtove README
nebo manualovou stranku ... HOWTO jsou tak strucna, jak jen to jde.

> Uch! A kde si myslite, ze jsme ziskali sve vedomosti? V knihach, HOWTO a
> neco malo i ve skole (zejmena poznatek, ze vedomosti jsou v knihach a
> lze se je naucit). To si myslite, ze VY nemusite projit to, co ostatni?
> Ze ziskate vsechno zadarmo a navic bez namahy?

Presne tak! Ja jsem konferenci objevil az asi po roce pouzivani linuxu a
ted vidim, jaka to byla vyhra ... jsem ZVYKLY aspon 'prolistovavat'
dokumentaci a kdyz mi neco nefunguje, tak vim, kam se mam podivat, kde si
mam neco precit, eventuelne kde se dozvim, kde mam hledat.

Podstatnou cast dotazu v konferenci zpracovavam timto zpusobem:

1) O problemu nic nevim, ale vim, kde je k nemu dokumentace ...
2) Podivam se do te dokumentace a najdu tam konkretni vec.
3) Prelozim to, zjednodusim to a poslu odpoved do konference.
4) Utrousim v poznamce neco jako RTFM, HOWTO atd., za kterou obcas dostanu
vynadano.

bye

P.S. Kdyz to bije do oci, skacu rovnou na krok (4)

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //