Ipchains vs ochota lidi v konferenci naposled

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 1 12:15:59 CEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Martin Macok wrote:

: Presne tak! Ja jsem konferenci objevil az asi po roce pouzivani linuxu a
: ted vidim, jaka to byla vyhra ... jsem ZVYKLY aspon 'prolistovavat'
: dokumentaci a kdyz mi neco nefunguje, tak vim, kam se mam podivat, kde si
: mam neco precit, eventuelne kde se dozvim, kde mam hledat.

Prosim, nebudte tak prisni; i cist manualy se clovek musi naucit (treba
nez si zvykne na format manualove stranky, a nez zjisti, ze se v tom da i
vyhledavat....)

A nekdy je clovek opravdu nahrany..

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.