vim & tabulatory - jak odstranit

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Červen 9 00:49:42 CEST 2000

>set tabstop=8
>set tabstop=4
>set tabstop=3
>atd...

Fajn, takže já otevřu textový dokument, a vyzkouším x příkazů set tabstop,
abych se trefil do jeho tabelátorů. Skvělé... Zaplaťpánbůh, že jsou lidi,
kteří převádějí tabelátory na mezery a šetří lidem práci. Nebo ještě lépe,
nevšimnu si toho, že mám nastaveny tabelátory jinak, než autor, a začnu
psát. Pak to po hodinovém psaní zjistím, a můžu opravovat... Děkuju, nechci.

Miloslav Ponkrác