vim & tabulatory - jak odstranit

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Pátek Červen 9 08:26:12 CEST 2000

> Fajn, takže já otevřu textový dokument, a vyzkouším x příkazů set tabstop,
> abych se trefil do jeho tabelátorů. Skvělé... Zaplaťpánbůh, že jsou lidi,
> kteří převádějí tabelátory na mezery a šetří lidem práci. Nebo ještě lépe,
> nevšimnu si toho, že mám nastaveny tabelátory jinak, než autor, a začnu
> psát. Pak to po hodinovém psaní zjistím, a můžu opravovat... Děkuju, nechci.

Ospravedlnujem sa chcel som tym len povedat, ze existuje nastavenie,
ktore dokaze manipulovat aj s velkostou tabelatorov. Ma to tu vyhodu,
ze pokial zmenim jedno nastavenie tabelacnej dlzky, prejavi sa mi v
odtabelovanych poziciach v celom dokumente, co sa v pripade medzier
povedat neda...

				S pozdravom

--
 _                                                          mihalyi na tuke.sk
| \ _.._ o _ || _                    PGP: finger mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
|_/(_|| ||(/_||(_)       Key fingerprint = 3EC4C1F877673B0E14F1A6B2EA143223