Q: Compressed ramdisk

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Úterý Červen 13 20:07:33 CEST 2000

Dobry vecer,
	    kompiluji jadro 2.2.10 pro PowerMac a chci pouzit
initrd. Kdyz je ramdisk nekomprimovany (t.j. lze ho namontovat pomoci
mount -o loop ramdisk.image /mnt/misc ), tak to funguje. Pokud ho sbalim
(pomoci gzip -9 ramdisk.image), tak se objevi chybova hlaska:

RAMDISK: Compressed ramdisk found at block 0
RAMDISK: Could not determine device size

Nevite nekdo, v cem je problem? Musi to byt nekde v konfiguraci jadra,
protoze s jadrem, co jsem kompiloval driv to chodi, jen jsem si
nezazalohoval konfiguraci. :-)

Diky.

Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
       or <kybic na ieee.org>         tel. work +41 (21) 693 5142
For PGP key see my WWW page.       http://bigwww.epfl.ch/kybic